onsdag den 25. marts 2015

Og turen går til ..

LOS ANGELES!

Sidst, jeg skrev her, var i 2013 hvor jeg gik på TEKO i Herning. Jeg skulle i praktik som fotograf assistent ved fotografen Tracy Wright Corvo på øen Oahu (Hawaii). I den forbindelse lavede jeg denne blog for at beskrive mit ophold. Nu er jeg 24 år og studerer på Aarhus nye filmuddannelse "Multiplatform Storytelling and Production" og er på 2 semester.

Nu er jeg så heldig at jeg skal til Los Angeles på bonus studietur med nogle fra min klasse og overgangen over mig, JAAA! og vi skal opleve og besøge nogle vildt fede ting/steder. B.la. 

Youtube Space LA
Universal Studios Hollywood
USC School of Cinematic Art
KCBS-TV KCAL-TV Los Angeles
Warner Brothers VIP Studio Tour
Walt Disney imagineering
Møde Storytellers (manuskriptforfattere)
The attraction service company
Technifex 

- og mange andre fede ting! Der er mange af tingene I nok ikke ved hvad er, men dem fortæller jeg om løbende. Glæder mig til at få en masse "Behind the scenes" oplevelser og få taget nogle fede billeder..
Btw .. Fik jeg sagt at der er 34 grader når vi ankommer? ;)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar