lørdag den 12. oktober 2013

Mahalo

Det er en meget sørgerlig dag i dag. For i dag skal jeg nemlig hjem :(
Den sidste dag skal bare nydes med drengene. Vi tog på stranden, fik en masse "tan", og der efter tog vi på Cheesecake Factory, som er en restaurant. Jeg ønskede mig en hvid Hawaii blomst til mit hår på den sidste dag, så Nikhil plukkede en til mig og de gav også min frokost på Cheesecake Factory som farvel frokost. Så søde de er!

Det var virkelig svært at sige farvel, havde en kæmpe knude i maven da tiden var ved at være der. Ved godt at jeg ser dem igen, men det er mere det, at vi har haft så mange oplevelser sammen og gået op ad ned af hinanden hver dag. Det bliver utrolig tomt uden dem. Jeg sætter virkelig pris på at have så gode venner og at Tracy valgte at sige ja til at have mig som praktikant. Kan ikke beskrive alle mine oplevelser og følelser med ord, men det er ting jeg aldrig vil glemme og er taknemlig for det hele!

Til jer der overvejer at rejse i længere tid, men ikke tør eller synes det er for dyrt. Kom ud af jeres trygge omgivelser og bare gør det!! Intet gør dig mere rig end at rejse, møde nye mennesker, udforske andre kulturer, og bare se ting som man ikke normalt ville se. Man bliver et mere modigt, stærkt, åbensindet og lykkeligere menneske.

"At rejse er at leve" er virkelig sande ord.

Mahalo/Tak for denne gang Hawaii <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar