lørdag den 5. oktober 2013

Don't wanna go home!

I dag er det fredag og jeg har fået .. fri i dag! Tracy sagde at jeg havde arbejdet så hårdt i løbet af ugen at jeg bare kunne tage fri. Weee :D Det skulle selvfølgelig udnyttes med en lang dag på Ala Moana Beach! Ala Moana Beach er også kendt som Ala Moana beach & the magic island da der er et klippestykke længere ud, med smukke palmer hvor en masse enten bliver gift eller får taget deres bryllupsbilleder. Bare på den tid jeg lå der, var der 6 brudepar og flere på samme tid. Ville nødig være en af de bryllupsfotografer der konkurrerer side om side, haha ;)

Det bliver virkelig svært for mig at tage hjem igen til DK. Jeg er begyndt at falde rigtig godt til, og mit og Tracys forhold er blevet rigtig godt. Det bliver vildt svært ikke at være omgivet af hende, drengene og strand! .. som jeg skrev på Facebook:

Enjoying my day off at the beach thinking " I just love my life right now! I'm so thankful to be here, having the best internship, the greatest boss, being here with some of my best friends, I've seen a lot of awesome places and I have talked to so many interesting people! It's gonna be sad going home next week. 

Men nu må jeg stoppe med at være bedrøvet, for det er Niklas' fødselsdag i dag!! Drengene og jeg har planlagt at købe en masse sprut ind og pynte fint op hjemme i lejligheden (med lyserødt, haha). Vi har købt en Crystalhead vodka som han skal have 23 shots af, og så også et snorkelsæt. Niklas elsker at snorkle! .. han elsker bare vand generelt ;)

og aftenen var en success! Niklas blev fejret med manér og vi blev alle fulde.



Lørdag blev i tømmermændendes tegn og en tur på Hard Rock Café Honolulu, mmh lækkert!



(Hard Rock, har et ret så sejt loft)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar