torsdag den 10. oktober 2013

Interessant oplevelse

I morgen er det min sidste dag i praktik. Det er utrolig mærkeligt at tænke på, at jeg snart skal hjem til DK og ikke bo med drengene mere, eller arbejde sammen med Tracy hver dag.

Jeg vil starte med at vise hvad jeg har brugte starten af ugen på at lave til Tracys virksomhed.


(Gamle Fb og blog cover)

Dette er Tracys gamle Facebook og Blog cover. Jeg mente det var for rodet og farve sammensætningen passede ikke sammen. Så jeg lavede hente nogle nye til hendes sociale medier, som jeg mener ser mere prof ud og viser mere om hvad hun laver.

(Nyt Fb cover til hendes side)

(Nyt cover til hendes blog)

Bedre ikke sandt? ;)

Nå, men jeg vil starte med at fortælle om min torsdag aften før jeg fortæller om min sidste dag, da det var noget af en oplevelse. Tracy ville give mig en "farvel" gave ved at invitere mig i Koreansk spa. Man skal være nøgen, og gå rundt i et lokale der har varmt og koldtvands bassin og 3 forskellige saunaer. Der efter kom man ind til 3 koreanske damer, der skulle peele en, give ansigtsmaske og massage.. Det føltes som at blive plukket som en kylling!! Min koraner dame var så tyk, at jeg fik hendes tykke mave i hovedet hele tiden, og da jeg fik agurke maske på, var Tracy ved at dø af grin fordi jeg simpelthen bare var så grøn i hovedet :D haha. Massagen var hård, men efter behandlingen var min hud deejlig blød.

Normalt ville man gå i seng efter sådan en behandling, men ikke mig. For drengene og jeg skulle på bar! Vi blev fulde og Niklas og jeg endte med at synge karaoke. Pisse sjovt, men nøøøj hvor lød det forfærdeligt! Vi sang Johnny Deluxe - Elskovpony ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar