fredag den 11. oktober 2013

Sidste dag i praktik!

Da det er min sidste dag i praktik, skal Tracy og jeg lave sjove ting! planen er at vi skal have et shoot med Tracy som model og mig som fotograf. Hun har et billede af en kvinde med bølget hår og et amerikansk flag viklet rundt om sig, og det vil hun gerne have et billede af, med sig selv viklet ind i flaget på en flot location.

Jeg tog derfor med Tracy til frisøren, hvor hun fik stylet sit hår. Tracy bliver snart HELT korthåret, så derfor betyder shootet meget for hende. Da hun havde fået fint bølget hår tog vi på Steakhouse og fik frokost og Mai Tai drinks! (stærke) Vi var nemlig nødt til at vente på at der blev mere overskyet til shootet, da vi ikke ville have direkte sollys på hende og få grimme skygger. 

For at få tiden til at gå yderligere, kørte Tracy mig forskellige steder hen, som hun mente jeg skulle se inden jeg tog hjem til DK. hun viste mig Lanikai som er en meget smuk strand og der var et bestemt sted, der bare var rigtig smukt! så vi tog selvfølgelig billeder af hinanden der.




Efter det kørte vi ud til den location hvor Tracys billede skulle tages. Vi fik stylet flaget, så det sad ordentligt og placeret Tracy på det rigtige sted. Det var svært at tage billeder, da det er en chef. Fik total præstationsangst. Desuden er jeg ikke vildt god til teknik, men med Tracys hjælp gik det.

Da vi var færdige kørte hun mig hen til et viewpoint hvor det regnede og var lidt tåget. Det så vildt flot ud i bjergene. Det lignede kæmpe skyer på toppen af bjergene.


Syntes det var vildt mærkeligt at sige farvel, da hun havde kørt mig hjem, det var som om at vi bare sagde "see ya tomorrow" som vi plejer, ikke som om at jeg rent faktisk tager hjem i morgen?

Men er helt sikker på at hende og jeg mødes igen, og at jeg har fået mig en ven for livet <3 kommer til at savne hende.

Aftenen blev sluttet af med Bio, med drengene hvor vi så Insidious 2. Uuuh ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar