onsdag den 9. oktober 2013

Turtle Bay

I dag har vi photoshoot ved Turtle Bay. Turtle bay liger i et område kaldt Northshore, som er ca. halvanden time fra hvor jeg bor. Vi skal lave photoshoot for Turtle bay resort, da de gerne vil have et reklamebillede til deres Spa. Da vi kørte igennem Northshore var jeg overrasket over hvor anderledes det er i forhold til der hvor drengene og jeg bor (i centrum). Der er mange små bungalows ud mod stranden, rigtig mange surfer fyre og folk der cykle rundt og chiller. De virker meget glade og bekymringsfrie. Der hvor vi bor er der ingen cykler, da det er for farligt med trafikken og der er mange høje/store bygninger.

Nå men da vi kom til Resortet var det ligesom et stort flot 5-stjernet hotel, med massere af servicefolk og stranden lige ved siden af! .. Det var en Pr-mands ve navn Lance, der tog imod os og lidt efter kom hende der skulle være på billederne.

Meningen med shootet var at kvinden skulle stå på et paddleboard i vandet og lave yoga posings. Lance hentede os i en golfvogn (følte mig lidt vigtig og der efter kørte vi rundt om resortet og hen til et lille fredeligt sted uden turister, det var en del af stranden der lå i en lille skovåbning.



Selve shootet var ret svært, vores model var ikke det kønneste, hun kunne ikke finde ud af yoga og ikke nok med det havde hun taget hendes kæmpe hund med, som hoppede ind i billedet hele tiden! Jeg stod ude i vandet og holdte lysudstyr og prøvede hele tiden at være tæt på hendes ansigt med min flash. Mega svært når strømmen tog hende hele tiden. Men til sidst lykkedes det og vi fik nogle billeder i kassen.



Meget sjov oplevelse ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar