onsdag den 4. september 2013

2. Dag i praktik

I dag blev jeg hentet af Tracy 9.30, hun havde haft erinder hele dagen og vi havde lidt der skulle gøres endnu, inden vi skulle arbejde. Hun tog mig til Fuji, som er Fujifilms hovedkontor i Honolulu. Hun får lavet alle hendes print der og jeg fik en lille rundvisning og fik set en masse af det de laver. De laver jo print på alt simpelthen ! :)

Efter Fuji var Tracy så sød at tage mig med til mærkevare outlet i Waikele da det lå i nærheden. Der var Juicy Courture, Adidas, Armani, Calvin Klein og en masse andet. Jeg fik selv købt mig nogle fine Calvin Klein ting ;)

Efter outlet tog hun mig hen til et art museum hvor vi spise frokost. Der var den smukkeste udsigt og det lækreste mad.



Da vi kom tilbage til Tracys hus, skulle vi lave kontorarbejde. Alle skolebilleder som Tracy havde taget skulle sorteres og puttes i de rigtige konvolutter. Det tog ret lang tid!
Så kl. 17 kom der 3 søskende som skulle have taget søskende billede, de blev taget outdoor og i studie. Tracys have er sindsygt flot, det ligner lidt en jungle og har enorme blade og træer. Da vi var færdige syntes Tracy at vi skulle slappe af og få en øl ved hendes swimmingpool, det var rigtig hyggeligt! Så da Tom som er Tracys mand kom hjem, havde han pizza med til os. Tom snakkede om at invitere mig og mine venner til poolparty hos dem, det kunne være ret fedt. De er generelt nogle super fine mennesker og de passer utrolig godt sammen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar