søndag den 15. september 2013

Weekenden!

Fredag morgen startede ikke helt ud som planlagt.. Det var meningen at det sidste Mid pac shoot skulle være færdigt, men det hele blev aflyst pga. regn og blæst :( så nu er det udskudt til næste uge hvor arbejdsprogrammet i forvejen er meget stramt. ØV!
Jeg skulle dog stadig komme op til Mid pacific institute, da vi godt kunne tage klassebilleder indendørs. Børnene var meget samarbejdsvillige og det gik rimelig nemt og hurtigt da vi kun havde ca 10 min. til hver klasse. Da vi var færdige troede jeg egentlig at vi skulle til Tracys hus for at redigere, men jeg var åbenbart færdig for i dag kl. 14 :) skøønt.

Dregnene havde ikke været ved Waikele Premium Outlet med alle de billige mærkevarer før, så da jeg kom hjem besluttede vi os for at tage et smut der ud og kigge. Det tog 1 time og 15 min. i bus, der var vildt langt! sidst jeg var der, kørte vi i bil så havde slet ikke følt det var så langt væk. 





Da vi ankom gik vi ellers bare shop amok! fik ikke rigtig kigget så meget sidste gang med Tracy, fordi vi skulle tilbage på arbejde, men nu havde jeg god tid :)

Flottede mig rigtig og købte et Michael Kors ur, som var super smukt og kun til $140. Købte også en Calvin Klein bluse og nye shorts.




Dagen efter (dvs. lørdag) var planen at vi skulle hike til Moana Falls, som er et stort flot vandfald der ifølge Tripadvisor skulle være værd at besøge, vi kom dog aldrig afsted fordi vi tog den forkerte bus og der var lang tid til den næste kom :( vi havde nemlig lavet alt for mange planer til at kunne nå det hele. Vi tog derfor til Farmers market i Waikiki, som ifølge drengene skulle være et stort frugt og grøntsagsmarked til billige penge .. til det er der ikke andet for end at sige Bulls**t, der var én bod med en lille asiat dame der solgte frugter og grøntsager og de var ikke specielt billige i forhold til supermarkederne.. Vi følte os total snydt og vi havde spildt en masse tid med at køre i bus og gå.. 

En anden negativ ting er, at jeg gerne ville købe et buskort så jeg kan køre i bus ligeså meget jeg vil i en måned, uden at tænke på at skulle have kontanter på mig hele tiden, det koster $60 og ville helt klart betale sig. Men her i Honolulu er det så ÅBENBART kun muligt at købe fra den første i måneden, ellers skal du stadig give $60 dollars hvis du køber den midt i måneden og gælder kun måneden ud, de kan ikke lave buskort fra en dato til en anden, sygt dumt system, så det kan jo slet ikke betale sig for mig nu.. Jeg var i mit ret negative hjørne den lørdag formiddag.

Nå men, da der jo ikke var noget at komme efter tog vi tilbage til vores lejlighed, da vores lejlighedskompleks/hotel holdte pizza pool party! så der var gratis Pizza og sodavand ;) det siger man jo ikke lige nej til ;) så resten af dagen blev brugt på afslapning og spisning! mmh lækkert.


Aftenen skulle selvfølgelig bruges på forfest og så en bytur! vi havde ryttet vores gulv i lejligheden, og så lavet plads til ølbowling. Nikhil er bartender, så en masse gode drinks og shots fik han da også lige lavet. Efter nogle timer tog vi til en anden forfest ved nogle danskere som drengene går i skole med og der efter på en club der hedder Mad dog, som vi har været på sidste 2 weekender også .. husker dog ikke så meget fra de aftener ;)

Drinks på diskoteker her nede er utrolig stærke, så man behøves ikke drikke meget og bruge mange penge for at få en god rus.




Søndag er så tømmermændsdagen hvor vi har sovet længe og bare ligget ved poolen og blevet dejligt røde (jeg er i hvert fald) og vi har fået vasket tøj og handlet ind til det meste af ugen .. rigtig praktisk søndag ;) .. Nu sidder drengene og laver lektier mens jeg skriver her.

Udsigten fra vores lejlighed er super smuk lige nu, da solen er ved at gå ned, nåede heldigvis lige at fange et billede. Solen her på Hawaii går ned omkring kl. 18 så det bliver hurtigt mørkt her .. Nikhil og jeg har aftalt at skulle løbe her til aften, så nu må vi se om det kommer til at ske ;) haha. I morgen begynder en ny uge hos Tracy Wright Corvo Portrait Photography, og jeg ved at hele mandag står i redigeringens tegn ;) .. Godnat der ude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar