søndag den 8. september 2013

Diamond Head

I dag søndag, stod vi op kl. 10 fordi vi skulle bestige Diamond Head, som er en gammel vulkan her i Honolulu. Vi tog bussen der ud og ellers tog ellers turen op på gå-ben. Det var virkelig varmt og der var en super smuk udsigt hele tiden! Turen tog kun omkring 45 min. Det ser ud som om der er længere op end der egentlig er. Det var en virkelig god tur og der blev lavet spas på vejen ;)









Da vi kom ned igen skulle jeg på arbejde med Tracy ude ved Mid pacific institute. Vi skulle der ud og gøre klar til den store uge med skoleportrætter hver dag. Skolen holdte også en barbecue fest for børnene og deres forældre den dag, så skulle have kameraet med og tage stemningsbilleder af eventen. Det var super hyggeligt og fedt at få lov at tage billeder til.

Da jeg kom hjem tog jeg et smut i poolen med drengene og ellers skulle vi ud og handle ind. Det er utrolig svært at finde grøntsager på Hawaii så Nikhil og jeg gik på jagt i et japansk supermarked der hedder Don Quoto, og der var bonus! Det var så skønt at se så mange grøntsager og frugt! Vi købte ind for omkring 135 dollars! Men virkelig dejligt at få hjemmelavet aftensmad ;)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar