onsdag den 18. september 2013

3 uge er startet!

Efter en stille og rolig weekend, startede Tracy og jeg mandag op med redigeringsdag. Jeg brugte fra kl. 12.30 til kl. 20.00 på bare at vælge billeder ud og sortere dem i Lightroom! det viser bare noget om var mange børn vi lige har taget billeder af på Mid Pacific Institute. 

Tirsdag morgen, skulle vi re-shoote de sidste klasser og fællesskolebillede på Mid pac, da det blev aflyst i sidste uge pga regn og blæst .. Men om ikke der var tropisk storm i dag!! det er bare great .. Vi kom der ud og et af reflektor teltene var gået helt i stykker og benene var brækket og der var mudder og vand over det hele. Vi vidste simpelthen ikke hvad vi skulle gøre. Vi endte med at vælge at tage chancen og shoote de sidste 2 klasser vi manglede. Det store fællesbillede havde vi droppet helt, da lys-udstyret ville gå i stykker i regnen. Vi nåede dog kun lige at gøre én klasse færdig, før vinden gik helt amok og det ville være for risikabelt at være udenfor. Vi havde derfor spildt endnu en arbejdsdag og må udskyde det til næste uge igen .. ååh det er træls.. Vi havde også sibling (søskende) shoots den samme dag som også blev aflyst. Tracy var bestemt ikke i hendes bedste humør, hvilket var forståeligt, da tid er penge og hun havde glædet sig til at det var overstået.

Dagen blev istedet brugt på fortsat at redigere billeder fra Mid Pac helt indtil kl. 18.
Fik dog også lavet nogle CD-covers til Tracys kunder som har bestilt billeder :)


Efter jeg flyttede fra Waikiki til Rycroft st. har jeg ca. en time i bus frem og tilbage på arbejde, så man kan godt savne lidt at bo i Waikiki og have stranden tæt på, især når jeg har så lange arbejdsdage som jeg har. Tilgengæld, får man en masse gode gåture og får set en masse af Hawaiis natur.





Jeg sidder nu i vores lejlighed og prøvet at planlægge weekenderne her på Oahu! I får lige en liste af interessante ting jeg gerne vil ;)

Nr. 1 Skydive!
Nr. 2 Northshore
Nr. 3 Manoa Falls (hiking til vandfald)
Nr. 4 Hula Ceromony (hulashow)
Nr. 5 Spitting cave of Portlock
Nr. 6 Byodo in temple (asiatisk gammelt tempel)
Nr. 7 Lolani Palace
Nr. 8 Hawaii state art museum

Håber jeg kan nå det hele! Men skydive sker i hvert fald i weekenden hvis jeg har fri! uuh det er spændende! er allerede lidt bange :) .. Nogle gange bliver man bare nødt til at gøre ting, der får en til at føle sig i live. At overvinde ting man frygter gør en så meget stærkere på alle måder.. Wish me luck ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar