fredag den 6. september 2013

4. Dag i praktik

I dag skulle jeg møde kl. 12, så inden arbejde tog jeg et smut på stranden. Jeg har aldrig rigtig ligget alene på stranden, og det er lidt mærkeligt ikke at have nogle at snakke med .. Men samtidig er det også meget afstressende. Drengene er i skole så dem ser jeg først i aften.




Da jeg ankom til Tracys hus, skulle hun have et actor headshot med en af hendes veninder. Kvinden havde lige været ved make up artist (en som Tracy sender dem til) og hun så super godt ud. Billederne blev også rigtig gode.

Shootet vi skulle have efter var et graviditets shoot, det var en ung gravid kvinde med hendes mand og lille pige. Børn som er i en bestemt alder her i USA kaldes Toddlers, det er når de har den alder hvor de lige har lært at gå og er ustyrlige. Ja jeg skulle så underholde toddleren imens moderen og faderen fik taget parbilleder, så det var på med hånddukkerne og endnu en børneudfordring.
Da parbillederne var taget skulle vi kun fokusere på den gravide mor og det krævede en masse forskellig lyssætning og eksperimentering. Både med sjaler, naturligt lys osv. og de blev simpelthen så smukke! lærte utrolig meget på det shoot.

Efter shootet var jeg færdig for i dag. Ventede på bussen hjem tæt ved en park, det var super flot fordi solen var ved at gå ned .. til gengæld var bussen mere end 20 min. forsinket! Jeg havde vildt travlt fordi drengene havde skrevet til mig at vi havde fået lejlighed!! så nu var det slut med at bo på hotel i vores kuffert, nu ville vi endelig få et fast hjem :) så vi skulle hjem og flytte ind. Det er en stor lejlighed med stue, soveværelse, køkken og badeværelse, så der er alt hvad vi skal bruge. og så har vi swimmingpool! (som self skal deles med e andre der bor her) men alligevel..
Vi bor desuden ved siden af Walmart som er en slags Bilka gange 3, og de har simpelthen alt hvad man kunne drømme om! vi skulle i hvert fald have sprut, for det er jo fredag!
Man kan købe så mange mærkelige ting i USA, for eksempel Smirnoff Vodka med Cream, cheesecake og mashmallow smag??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar