mandag den 23. september 2013

SKYDIVE

Så kom dagen hvor vi skulle SKYDIVE! Det var Nikhil, Roald og jeg der skulle afsted, men det var vidst ikke rigtig gået op for os endnu. Vi blev hentet af en gratis Shuttlebus ved Ala Moana Hotel, kun 4 min. væk fra vores hotel. Det var en hvid rastafa agtig mand der hentede os og vi hørte indianer/blokfløjtemusik hele vejen! haha, det var nu meget hyggeligt. Det hjalp i hvert fald på hvis man var lidt nervøs :)
Selve skydivingen foregik ved Skydive Hawaii ved North shore, som ligger halvanden time væk i bil ca.

Da vi ankom skulle vi se en instruktionsvideo, og udfylde en formular om at vi ikke vil sagsøge dem hvis vi kom til skade eller døde ;) uha.
Vi satte os udenfor og ventede spændt på at vores navn ville blive råbt op, og vi ville få vores diver instruktør.

Der gik så lige 2 og en halv time, før det blev vores tur, så nervøsiteten nåede at forsvinde i ventetiden og vi begyndte bare at spise istedet :b

Da tiden kom, blev jeg råbt op først. Det var en fyr der hed Carson, som var min diver. Han var rigtig flink og spurgte meget ind til mig og om jeg var nervøs osv. Mødte også min kameramand som skulle tage billeder og filme mig :)

Så var det ellers bare at komme op i det lille bitte fly! og shiit vi kom højt op. Vi skulle springe fra 12000 ft! Da vi var ved at være der og flyet var stille i luftet, gik det ellers til. Nikhil var den første der blev kastet ud og jeg kom lige efter som nr. 2! shiiit hvor var det sygt. Bare at stå på kanten og kigge ned på skyerne, det kan slet ikke beskrives! Det var den vildeste tur ever, 45 sekunders frit fald! og jeg ville SÅ gerne gøre det igen :D forstår simpelthen ikke hvorfor at jeg ikke var decideret rædselsdagen? havde egentlig bare sommerfugle i maven og ellers tog jeg det som det kom.

Men det er den bedste beslutning ever!! Så jer andre der overvejer det og ikke tør .. GØR DET ALLIGEVEL!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar