fredag den 20. september 2013

Manoa Falls

Så blev det fredag igen! Jeg skulle møde kl. 12 i dag, da Tracy kun havde to headshots og fordi vi i går aftes holdte en lille "fest". Tracy og Toms gode ven kom nemlig på besøg fra San Fransisco. Tracy og Tom havde før de flyttede til Hawaii boet i SF og de havde den fedeste tid med fester og venner :) næsten alle deres venner er homoseksuelle, så de kunne holde nogle vilde fester! Nå men jeg hilste så på deres ven Rob, han er grafisk designer og har sit eget firma med ca. 50 ansatte og med kunder som Apple og Google. Han havde en masse sjove og spændende ting at fortælle på sin helt egen overdrevne homoseksuelle måde, hihi. Han ville så rigtig gerne lave noget lækkert mad, så Tracy og jeg kørte til Cosco som ligner en IKEA bare med mad og drikke helt op til loftet næsten! så vi fik købt noget vin og alt muligt andet godt. Så blev der ellers grillet, drukket og sat elektronisk musik på. Super god aften.



Men tilbage til fredag! Da jeg skulle møde sent tænkte jeg, hvorfor ikke få noget ud af dagen og få oplevet nogle af de ting på min "ønskeliste" så jeg besluttede mig for at Hike til Manoa Falls, som er et område hvor med hiker op til et vandfald. både scener fra Jurassic park og Lost er optaget der. Jeg var så heldig at få overtalt min ven Nikhil til at tage med selvom det var tidligt om morgenen.

Og WOW sikke en tur, alt var så stort og flot, det var ligesom at være med i Avatar. 





Selve turen op til vandfaldet var ikke særlig slem. Vi gjorde det på 35 min. på vej der op, vi kunne have gjort det hurtigere hvis det ikke var for alle de (undskyld sproget) tykke turister som gik med deres vandrestok og var ved at dø! .. der var så også meget mudderet og glat da luften var fugtig og mildest talt var ligesom at være i en regnskov, som vi næsten også var. Man måtte ikke bade i vandfaldet, men tillod mig alligevel at dyppe fødderne, nu hvor jeg var der ;) Vandfaldet var ikke særlig stort, men bjerget det kom fra var meget højt. Tog en masse billeder af turen med mit spejlrefleks også, men det er virkelig svært at fange alle de smukke omgivelser med et kamera. Men ihj jeg er glad for vi tog afsted, ville ikke have været det foruden.




Vi nåede lige at blive færdig med hele turen, inden jeg skulle afsted på arbejde. Var nødt til at tage en Taxa, da det ligger ret langt væk fra Tracy og ville ikke kunne have nået det med bus. Da jeg kom på arbejde var der ellers redigering og 3 x Headshot shoots. Den første kunde var en model fra et bureau der skulle have naturlige shots af hende selv, den anden var en ejendomsmægler og til sidst tog Tracy nogle headshots af hendes ven Rob, de blev alle super gode. Da jeg havde fri var kl. blevet mange og vidste at drengene ventede der hjemme fordi vi skulle i byen, så skyndte mig hjem og der efter gav vi den da også bare gas .. ps. SKAL SKYDIVE PÅ SØNDAG! point of no return. ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar