torsdag den 19. september 2013

Philpotts interior designers

I dag skulle jeg møde kl. 8 am ved Waikiki. Vi skulle nemlig have photoshoot med Philpotts interiør designere i dag, www.philpotts.net. Tracy havde overtalt dem til at få taget billeder et andet sted end på deres kontor, da deres kontor/virksomhed har mange små gange og ikke plads nok. Der var så en fra Philpotts der havde en kontakt til en, der ejer en over $3 millioner dyr penthouse lejlighed med oceanview, og det var der vi skulle tage billederne!




Der var rigtig mange der skulle have taget billeder, og de skulle både have headshots og portrætter, så de var nødt til at komme i hold. Tracys mand og jeg var assistenter og skulle sørge for udstyr og at designerne så ordentlige ud (fx at deres hår ikke sad i hovedet på dem, eller deres tøj foldede) vi havde dog en makeup artist med, så hun sørgede for at deres makeup og hår så godt ud :)

Designerne skulle have taget deres headshot og portræt, det sted i lejligheden der sagde dem mest designmæssigt, det kunne fx være ved/foran et møbel, mønster, farve, maleri mm, så af den grund fik de forskellige billeder, et sted hvor de følte sig bedst tilpas. Det var dog svært at blive ved med at finde "spots" i lejligheden med godt lys, da der nok var 20 der skulle have taget billeder.

Lejligheden var ellers super fed og rigtig Hawaiiansk ;) med en rigtig flot udsigt og rigtig strand agtige luksus møbler. De, store altan gjorde også at designerne fik et rigtig flot naturligt lys i deres ansigter så vi ikke behøvede at bruge så meget kunstigt lys.





Der var meget varmt inde i lejligheden, da der ikke var aircondition, så det var skønt da shootet endelig var færdigt. Så vi kørte hjem til Tracy og udvalgte designernes bedste billeder og der efter redigerede jeg videre på mid pac shootet.

Jeg var meega træt, da jeg har været oppe siden kl. 6 næsten hver dag og det er svært at gå tidligt i seng når drengene er oppe og ikke skal tidligt i seng.. Tracy spurgte om jeg ikke kunne tænkte mig en drink og slappe lidt af, og så kommer hun ind med en kæmpe Jack Daniels flaske og siger vær'så god ;) haha!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar