onsdag den 25. september 2013

Opsummering

Jeg har ikke været så aktiv på bloggen i et par dage pga. det arbejde jeg har lavet bare er kontorarbejde og gjort løse ender færdigt, hvilket ikke er det mest spændende at skrive om. Nu er alle børnene fra Mid pac i det mindste endelig færdig redigeret!

Tænker at jeg lige vil uploade nogle få af de billeder der er blevet taget i løbet af den tid jeg har været her, og som Tracy selv har lagt ud på hendes FB side :) https://www.facebook.com/TracyWrightCorvoPortraitPhotography


(Søskende shoot i den første uge jeg var her)


(Da jeg skulle til at lære at håndtere børn)


(Fra i sidste uge. Tracy og Toms gode ven Rob som er kreativ direktør)

Jeg nåede også imellem redigeringen af Mid Pac, at få lavet en advertisement flyer til et dansestudio. Den skulle være i sorthvid, letlæselig, have et klart budskab, enkelt, men ikke for kedelig.


Det der ellers er sket siden sidst, er at vi har fået en ny lejlighed i det lejlighedskompleks vi bor i. For vi har simpelthen sengelus/væglus! AD. Både Roald og jeg sover i stuen og vi er begge blevet "spist" i løbet af natten. Det er simpelthen så klamt! Væglus bor i madrasser og i væggende og kommer frem om natten for at suge blod. De er meget små og næsten ikke til at se. Man kan ikke selv bekæmpe dem, det skal en skadedyrsbekæmper. Det eneste man selv kan gøre for ikke at slæbe dem med sig hjem til DK er at vaske alt sit tøj eller fryse det ned så eventuelle væglus æg dør! det er et stort problem i usa og mange hoteller døjer med det. Vi ringede til security og de kom op og lavede report og tog billeder af vores bid. Jeg har op ad benene og det ser rigtig nasty ud. Konklusionen var så at vi skulle have en ny lejlighed og det har vi så nu :) og ingen tegn på væglus indtil videre!

I morgen torsdag, kan jeg se frem til en fridag, fordi jeg skal arbejde som assistent til Tracys Adobe Lightroom workshop søndag :) det bliver holdt på Pacific University of Manoa og er for de lidt ældre deltagere.. Håber det kommer til at gå godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar