mandag den 2. september 2013

Labor day

I dag er det labor day, som er en helligdag i USA. Mine venner og jeg startede dagen med at skifte hotel. Vi boede på Ambassador Hotel Waikiki, men de ville ikke lade os bo 4 på et værelse selvom der var to store dobbeltsenge. Det skabte en masse problemer og skænderier så det endte med vi skulle betale for 2 værelser, og ikke nok med det bagtalte de os åbenlyst. Dårlig service! Ikke nok med det havde vi vildt mange tømmermænd fordi vi tog på club den samme aften jeg ankom. Mega godt gjort med jetlag og det hele, men sjovt var det.



Vores nye hotel er rigtig hyggeligt og fyldt med Hawaiiansk stemning. Det hedder Hokele Suites Waikiki. Håber dog snart vi finder en lejlighed så man kan falde ordentligt til.



Vi brugte resten af dagen på Waikiki beach som er en super lækker strand med det lækreste vand. Solen er meget stærk så det er svært at ligge i solen for længe ad gangen. Da vi ikke kunne holde ud at ligge der mere tog vi til Yogurtland og fik frozen yogurt. Jeg har aldrig set så mange forskellige varianter! Jeg fik green tea, lychee frugt og grapefrugt is med bubbletea frugtperler på, lækkert !





Til aftensmad besluttede vi os for at tage hen til en populær Japansk restaurant, hvor der ca. er 30 min. kø hver dag. De er kendt for at lave Ramen, som er en slags nuddelsuppe og det var rigtig godt. Der efter tog vi et smut til walmart og fik købt nogle enkelte ting. I morgen starter jeg i praktik ved Tracy og jeg er spændt!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar