torsdag den 12. september 2013

Mid Pacific dag 3 & 4

Vi er nu ved at kunne se en ende på Mid Pacific Institute jobbet! der er kun fredag tilbage nu, men fredag bliver så også den hårdeste af dem alle. Det er der hvor alle klasser skal have taget klassebilleder og individuelle portrætter til deres ID kort. Jeg håber det kommer til at gå godt! .. I dag havde vi pre-school som er 3 og 4 årige, de var bare SÅ små og skulle have hjælp til en del da de ikke forstod så meget ;) .. det var virkelig forfærdelig varmt i dag eller ikke varmt men der var bare en klam tyk luft ligesom når man er i Randers regnskov, så det var svært at bevare koncentrationen og tålmodigheden med de små.. Det blæser og regner tit ved Manoa, da det liggere højt oppe i bjergområdet, så man kan aldrig planlægge noget efter vejret i hvert fald.


(Heldigvis var der IceBlend til den varme dag!)

Da vi var færdige ved skolen tog vi hjem til Tracy og tog et bad fordi vi simpelthen var så klamme og fyldt med mudder! vi skulle skynde os lidt da vi skulle nå at have frokost inden et vigtigt møde med Philpotts Interiør design http://www.philpotts.net/work Som vi har et shoot med i næste uge. Da vi kom til Philpotts skulle Tracy, chefen og jeg finde location til portrætter og gruppebilleder inde i deres kontorbygning. Det var meget småt, så vi får lidt udfordringer i næste uge. Er dog sikker på det nok skal lykkes!


Efter mødes var vi færdige for i dag. Fik fri 15.30! det er længe siden jeg har fået så tidlig fri ;) jeg bor lige ved siden af Ala Moana, som er et kæææmpe stort shoppingcenter, så Tracy satte mig af der, så jeg kunne kigge mig lidt omkring. Ville ønske jeg var rig!! de har sådan nogle fine ting, men puuh mange af dem er også dyre. De har LV, Dior, Chanel, Hermes, Balenciaga, Ralph Lauren, Miu Mui, Victorias Secret og jeg kunne blive ved .. Jeg købte dog kun noget i Forever21 som kan minde lidt om en Gina Tricot .. det er det jeg har råd til lige pt!

Centeret er så stort at man kan få et kort over det, og det er havt udenfor og halvt inde i et center.






 Nu siger jeg godnat, så jeg kan komme op igen kl. 6 og være klar til det sidste Mid pac shoot!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar